خبرهای داغ:

جشن شکرانه دختران روزه اولی شهر حر شوش

جشن روزه اولی های دختران شهر حر شهرستان شوش در مهد قرآنی نسل ظهور این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۳۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ جشن شکرانه روزه اولی ها دختران شهر حر شهرستان شوش با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دختران، ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها، تشویق آنها برای توجه به انجام فرائض الهی و آشنایی دختران نومکلف با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین بدوی و دلفی پور کارشناس تربیتی کودک و نوجوان در مهد قرآنی نسل ظهور برگزار شد.

این برنامه شامل بیان فلسفه نماز و روزه و حجاب در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌های کودکانه رمضان،همخوانی سرود و مولودی خوانی، نمایش عروسک گردانی و اهدای هدایا ویژه ماه مبارک و سفره مبارک افطار بین کودکان انجام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (خواهران) شوش خاطر نشان کرد: دختران ما بعنوان آینده سازان این نظام و انقلاب ،علاوه بر اینکه باید رشد علمی پیدا کنند باید رشد معنوی را نیز کسب کنند تا با اعتقادات کامل مدیریت انقلاب را در آینده به دست گرفته و ادامه دهند.

گفتنی است این مراسم توسط پایگاه مقاومت بسیج شهیده فرحه سرخه ، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر شوش و مهد قرآنی نسل ظهور شهر حر برگزار گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار