خبرهای داغ:

اطلاعیه مجمع علوی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان رامهرمز

مجمع علوی شهرستان رامهرمز ضمن محکومیت فجایع غزه که توسط رژیم منحوس صهیونیستی در حال شکل گرفتن است، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام و تمام آزادگان جهان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۷۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

بسم الله الجبار الفاتح

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ .

 

بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.

 آیه ۸۲ سوره مائده

 

امروز که جنایت و بی رحمی رژیم غاصب صهیونیستی به اوج خود رسیده است و چنان مرز های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده اندکه به خونخواری و کشتار دسته جمعی راضی نشده بلکه با بی رحمانه ترین شکنجه ها مردم مظلوم غزه را مورد آزار و اذیت قرار میدهند، سکوتْ واژه ایست برای اثبات "نداشتن انسانیت" 

چرا که اگر کنار شیطان بایستیم برایمان آسان تر است!

 

در ابتدا روی صحبت ما با دولت های مسلمان تمام جهان است. چه چیزی مهر سکوت به لب هایتان زده که می‌بینید و چیزی نمیگویید؟چه چیزی قلب هایتان را چنان سنگ کرده که از این بی حرمتی به زنان و کودکان مسلمان فشرده نمیشوند؟

دولت های عربی چگونه می‌توانند اسم مسلمان روی خود بگذارند وقتی که پیامبرشان در برابر کوچکترین ظلمی سکوت نمی‌کرد اما آنها آشکارا ظلم را می‌بینند و چیزی نمی‌گویند.

 

کشور ترکیه چگونه می‌تواند خود را حامی مردم فلسطین بداند، وقتی که همه می‌دانند سوخت دولت اسرائیل توسط این دولت تامین میشود؟!

 

به صراحت می‌گوییم : چه کسانی که با ظالم همراهی می‌کنند و چه کسانی که در برابر ظلم سکوت می‌کنند فرقی با دولت ظالم ندارند و همه در این جنایت شریک هستند. 

 

ای سازمان ملل، ای حقوق بشر، به گوش باشید و بیینید رژیم منحوس اسرائیل، چگونه روی تمام جنایتکاران تاریخ را سفید کرد.

 

و حالا رژیم اشغالگر صهیونیستی بشنود!

دولتمردان و نظامیان وحشی صفت اسرائیلی بشنوند . خاخام هایی که دستور به قتل عام کودکان و زنان می‌دهند، بشنوند. در این روز ها که صدای خنده های آمیخته با خون تان برای جشن پوریم گوش جهان را پر کرده خوب گوش بشنوید.

 

 ما جوانان ایرانی با شما سخن می‌گوییم. همان هایی که به خونشان تشنه هستید!

آیا واقعه سال ۲۰۲۰ را به خاطر دارید؟ مسئله کنسولگری فلسطین در مقبره استر را به خاطر دارید؟

 

 آیا به خاطر دارید که چگونه با بزدلی عقب نشینی کردید؟

 

 دفتر تاریخ بسته نشده و چیزی برای ما تمام نشده است. برای مردمی که پرچم مقدس فلسطین را بالای مقبره استر نصب کرده اند، انداختن سایه‌ی کامل فلسطین بر سر این مکان هیچ کاری ندارد.

 

بدانید که ما از نسل احمد متوسلیان هستیم از نسل قاسم سلیمانی هستیم، ما از نسل کسانی هستیم که بنیانگذاری دیپلماسی میدان بودند.

 

ما دولت های عربی نیستیم که ببینیم و سکوت کنیم، راز متوسلیان ما هنوز هم پیش شما مانده که یادآوری کند برای ما شرف و غیرت مرزی ندارند!

صبر ها تمام شده و محافظه کاری ها پایان یافته.

 

امروز شما با جوانانی رو به رو هستید که دست نشانده های شما را از منطقه خارج کردند.

 

امروز ما از شما به مکان مقدس تان نزدیک تریم و شما از هر انسانی به مرگ نزدیک تر ...

 

مجمع علوی شهرستان رامهرمز ضمن محکومیت فجایع غزه که توسط این رژیم منحوس در حال شکل گرفتن است، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام و تمام آزادگان جهان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت نموده و امید است اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به سال‌ها اشغال این سرزمین مقدس پایان خواهد داد؛ ان‌شاءالله.»

 

لَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ

 

« مجمع علوی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان رامهرمز»

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها