برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در مناطق محروم جنوب استان کرمان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: گروه جهادی "سفیران رهبر" متشکل از دانشجویان بسیجی این دانشگاه با حضور در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۸۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد جواد محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: گروه جهادی "سفیران رهبر" متشکل از دانشجویان بسیجی این دانشگاه و جمعی از طلاب حوزه علمیه کرمان در قالب اردو‌های جهادی با حضور در روستای چاه بلوچ و شمس گز از توابع شهرستان رودبار جنوب استان کرمان مشغول خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.
او افزود: این گروه جهادی در تعطیلات نوروزی با حضور بیش از ۵۰ نفر نیروی جهادی در قالب کارگروه‌های عمرانی، مطالبه گری، فرهنگی، آموزشی، پشتیبانی، شناسایی و رسانه تقسیم و مشغول خدمت رسانی هستند.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی که از ٦ فروردین ماه آغاز به مدت ۱۰ روز تداوم دارد با حضور خانم‌ها و آقایان در حال برگزاری است، محرومیت زدایی فرهنگی، فکری، اعتقادی و مادی و همچنین حل مشکلات روستاییان و فعال کردن روستاییان برای رفع مشکلات خودشان بوده و همچنین مطالبه از مسئولین و پیگیری مطالبات گذشته از مسئولین مربوطه در دستور کار این گروه می‌باشد.
محمدی افزود: در این مدت، برگزاری مراسمات مذهبی همچون جشن ولادت امام حسن (ع)، شب‌های قدر و نماز جماعت و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع مثل مسابقات ورزشی برای نشاط جوانان و نوجوانان روستا و همچنین تکمیل پروژه‌های عمرانی همچون مسجد و ساخت سرویس بهداشتی در دستور کار این گروه جهادی قرار دارد.

ارسال نظرات