خبرهای داغ:

ثبت تردد بیش از ۱۹۷ هزار نفر در پایانه‌های مرزی خوزستان

از ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین امسال تردد ۱۹۷ هزار و ۵۹۸ نفر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان ثبت شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۱۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ و آغاز سفر‌های نوروزی تا ۱۳ فروردین امسال، تردد ۱۹۷ هزار و ۵۹۸ در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان ثبت شده است.


در این مدت ۲۰ هزار و ۴۱۶ نفر در پایانه مرزی چذابه تردد داشتند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۲۱ نفر ایرانی و ۴ هزار و ۳۰۳ نفر خارجی وارد ایران شدند و خروج ۵ هزار و ۸۶۶ نفر ایرانی و ۴ هزار و ۹۲۶ نفر خارجی از کشور به ثبت رسید و کاهش ۹ درصدی تردد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد.


در بازه زمانی یادشده تردد ۱۷۷ هزار و ۱۸۲ در پایانه مرزی شلمچه به ثبت رسید که سهم ورود مسافر ایرانی ۵۸ هزار و ۷۴۴ نفر و مسافر خارجی ۲۵ هزار و ۶۶۷ نفر بوده است، ضمن اینکه ۶۵ هزار و ۵۳۶ نفر ایرانی و ۲۷ هزار و ۲۳۵ نفر خارجی از کشور خارج شدند.


۲ گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان قرار دارند و در ایام مختلف سال و به ویژه مناسبت‌های خاص نظیر راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی جزو مبادی اصلی برای تردد زائران محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار