خبرهای داغ:
سردار مجتبی فدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: شهادت بزرگ فرمانده سپاه استان و جبهه مقاومت را به رهبر انقلاب، همسر، فرزندان و اخوان این شهید و مردم تسلیت عرض می‌کنم.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۵۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان سردار مجتبی فدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: شهادت بزرگ فرمانده سپاه استان و جبهه مقاومت را به رهبر انقلاب، همسر، فرزندان و اخوان این شهید و مردم تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: صبح امروز پیکر شهید زاهدی از زیر آوار بیرون آورده شده و طبق اخبار پیکر فعلا سالم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به شخصیت بین‌المللی شهید زاهدی تصریح کرد: پیکر شهید در کربلا و نجف تشییع شده و سپس مراسم استقبال در تهران خواهد بود.

فدا در خصوص جزئیات تشییع شهید در اصفهان نیز گفت: در این راستا پس از برگزاری جلسه ستاد مراسم در استانداری و هماهنگی مراسم ها، زمان و جزئیات دقیق از طریق صدا و سیما، شورای هماهنگی و دیگر رسانه ها اعلام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: امید است ضمن رعایت ابعاد امنیتی؛ مراسمی باشکوه برگزار و ثابت کنیم شهادت سرداران ما هیچ خللی در عزم و اراده مردم نخواهد داشت بلکه مردم مصمم‌تر در مسیر حمایت از مردم غزه قدم می‌گذارند.

فدا در خصوص محل تدفین شهید زاهدی نیز گفت: پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان و در جوار همرزمان شهیدش تدفین خواهد شد.

ارسال نظرات