خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز قدس

همدان- سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۵۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و به خصوص اراضی مقدس اشغال‌شده مسلمانان زده است.

امسال روز قدس رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. الهام بخش حرکت جهانی روز قدس امسال کودکانِ شهید غزه‌ هستند. مادران و پدران آواره، ولی سترگ غزه در میدان حاضرند، مجاهدان حماس و جهاد اسلامی می‌رزمند و حزب الله لبنان و مقاومت عراق لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازند، یمن مردانه می‌غرد و سد راه صهیونیست‌ها می‌شود و سوریه همچنان استوار ایستاده است.

فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین به وقوع می‌پیوندد، در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از زبان و دهان صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان بلند خواهد شد و رهایی فلسطین را نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه بعنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند کرد.

امروز قدس این قبله گاه اول مسلمانان جهان بیش از هر زمانی چشم به حمایت و پشتیبانی امت اسلام دوخته است تا با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان ضمن نمود وحدت اسلامی، نفرت و انزجار خود را از جنایات ضدبشری رژیم جانی و فانی صهیونیستی به نمایش بگذارد.

سپاه انصارالحسین (علیه السلام) ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهیدپرور همدان می‌خواهد که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن،‌ به هم بپیوندند و همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان «روز قدس» نامگذاری شده است حضوری پررنگ را همچون گذشته رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات