جنابات رژیم صهیونیستی با مجازات سخت جبهه مقاومت پاسخ داده می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه تاکید کرد اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانۀ آنان با مجازات سخت جبهه مقاومت پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۶۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در پی جنایات رژیم منحوس صهیونیست، در به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت : حمله به کنسولگری یک کشور در ، در واقع اعلان جنگ است و کشور ما نیز در زمان و مکان مناسب پاسخ این جنایات را خواهد داد .
سرهنگ پاسدار محمد ذاکر ادامه داد: اسرائیل از چند جبهه داخلی و خارجی در حال جنگ است و طوفان الاقصی نشان داد که رژیم صهیونسیتی به روزهای پایانی خود نزدیک شده است .
وی افزود: بعد از این حمله که تعدادی از مستشاران ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ، موجی از انتظارات را برای پاسخ محکم و کوبنده ایجاد کرده است و قطعا این اتفاق خواهد افتاد .
فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام خاطر نشان کرد: امروز چهره واقعی صهیونیسم برای همه مردم دنیا آشکار شده و یک تنفر عمومی نسبت به اسرائیل گسترش یافته است.
سرهنگ پاسدار محمد ذاکر تصریح کرد: ما برای مقابله همه جانبه با ایادی استکبار و صهیونیسم آماده هستیم و اگر فرمانده معظم کل قوا دستور جهاد صادر کنند. برای از بین بردن این غده سرطانی لحظه ای تردید نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار