خبرهای داغ:
شکری:

هدف از برگزاری میزهای خدمت گفتگوی چهره به چهره و بی‌واسطه با مردم است

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه با مردم است که این موضوع باعث رضایتمندی شده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۱۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در حاشیه برگزاری میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان که به نام شهدا و به مناسبت سالگرد شهادت حاج میرزا محمد سلگی در روستای ضربعلی  بخش سامن شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار کرد: این صندوق بعد از انقلاب و در عمل به اصل ۲۹ قانون اساسی و با هدف بهر‌ه‎مندی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پوشش بیمه‌های اجتماعی، کاهش فقر مطلق، کاهش مهاجرت به شهر و توجه به سیمای روستا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در استان همدان ۱۵۳هزار نفر عضو این صندوق هستند که تعداد ۹هزار نفر به صورت ماهیانه مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت سرپرست خانواده دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه با مردم است که این موضوع باعث رضایتمندی شده است.

وی گفت: همه افراد ۱۸ تا ۵۰ سال ساکن در روستا، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند با کمک  ۷۰ درصدی دولت عضو صندوق شوند.

در پایان این مراسم حکم ۲ نفر از مستمری بگیران بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات