فرماندار ایلام با اشاره به انزجار جهانی از اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در این جنایت تروریستی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۳۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،«عبدالصاحب نادری» امروز ۱۴ فروردین در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و معرفی شبکه کنشگران حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: انزجار اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و سایر جنایات این رژیم در جمعه آخر سال خود را نشان خواهد داد.

وی گفت: مردم شریف استان ایلام نیز مانند سال‌های گذشته در مراسم روز جهانی قدس حضوری گسترده خواهند داشت.

فرماندار ایلام با تاکید بر اینکه برخی برنامه‌های در نوروز امسال موجب تکدر خاطر دینداران شد، ادامه داد: خوشبختانه نماینده ولی‌فقیه در استان در این زمینه روشنگری لازم را داشتند و تاکید فرمودند شادی حق مردم است اما نباید اجازه داد گروه‌های خاص از این شادی سوء استفاده کنند.

نادری با اشاره به شیوه‌نامه رصد حجاب و عفاف از همه دستگاه‌ها خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز اظهار کرد: این مراسم روز جمعه این هفته از خیایان آیت‌الله حیدری تا مصلای ایلام برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات