راهپیمایی روز قدس پشتوانه مردمی جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی است

رژیم جعلی اسرائیل با نقض قوانین بین المللی چهره سفاک خود را بیش از پیش به جهانیان نمایان می کند
کد خبر: ۹۵۸۹۰۶۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سپاه، مردم انقلابی و بسیجیان شهرستان رامسر در پی اقدام مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی در هدف گرفتن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیانیه ای را صادر نمودند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَالَّذِینَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَةَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ

بار دیگر رژیم سفاک صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر خود در غزه قهرمان و مقاوم با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نقض فاحش مقررات بین‌المللی، منجر به شهادت سرداران رشید اسلام و چندین نفر از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران و نیروهای سوری شد.

شهادت این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام قلوب مومنین را محزون و جریحه دار ساخت.

بدون شک پاداش این شهیدان والامقام در مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه خود در دفاع از نظام انقلاب اسلامی و برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین جز شهادت و همنشینی با مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام نبوده و رژیم تروریست و قاتل اسرائیل که با زیرپاگذاشتن همه قوانین انسانی و بین المللی به ویژه در فلسطین از روی خشم و استیصال دست به چنین جنایت بزدلانه ای زده است، بداند که به حول و قوه الهی تا نابودی آن بنابر وعده الهی چیزی نمانده است؛ «وَلِیُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَیَمْحَقَ الْکَافِرِینَ» (آل عمران/۱۴۱).

امروز آمریکائی‌ها و صهیونیست بین المللی بدرستی دریافتند بازنده بزرگ جنگ کنونی در غزه هستند و هزینه‌های گزاف مادی و معنوی که در حمایت از جنایت‌های وحشتناک اسرائیل انجام داده؛ ضرر استراتژیک برای منافع اساسی آمریکا توام با بی آبروئی و خفت ماندگار در منطقه و در جهان را برای آن‌ها در برداشته است.

عدم سازگاری اسرائیل با جهان جدید و رفتار‌های کور و افراطی رژیم کثیف صهیونیستی و روش‌های رادیکال نتانیاهو، کابوس مرگبار و آینده دشواری را فراروی این رژیم سفاک قرارداده و بیم این حیوان خون آشام از انقراض موجب شده سران این جرثومه کثیف برای بقای خود بدنبال گسترش جنگ و درگیر کردن آمریکا در خاورمیانه بویژه با جمهوری اسلامی ایران باشند.

قدر مسلم این اقدام پست و رذیلانه که مخالف تمامی قوانین بین‌المللی و بمنزله حمله به خاک یک کشور تلقی می‌شود در نزد جهانیان محکوم و عمق خباثت و درنده‌خویی و بی آبرویی این رژیم و حامیانش را درپی داشته و اراده جهانی را برای محو این رژیم خبیث بیشتر خواهد کرد.

پر واضح است سپاه قدرتمند و عزت آفرین انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و مردمی که از شب گذشته در میادین شهرها اعلام انزجار خود را نشان دادند با درک و اهمیت موضوع و اشراف بر سناریو‌های دشمن سفاک، نسخه کوبنده و پاسخ ویران کننده‌ای برای کوتاه شدن نفس‌های آلوده این هیولای قرن داشته و انتقام خون‌های پاک سرداران رشید اسلام را قطعاً خواهد گرفت.

از سویی دیگر مردم ولایتمدار و انقلابی سراسر کشور بویژه شهرستان رامسر با حضور پرشور خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان که مزین به روز قدس است نشان خواهند داد که دست قدرت جبهه مقاومت پس از ایمان به خدا در دستان مردمی است که همواره تاریخ‌ساز و حامی مظلوم بوده اند.

سپاه ناحیه رامسر، آحاد بسیجیان و مردم غیور شهرستان شهید پرور شهرستان رامسر هم صدا با ملت عزیز و بزرگ ایران اسلامی ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی، شهادت سرداران قهرمان سپاه عزت آفرین انقلاب اسلامی را به محضر صاحب الزمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، به خانواده‌های صبور و داغدیده این شهیدان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند منان پیروزی رزمندگان اسلام را در تمامی جبهه‌های مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار