در محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق صادر شد:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم

حمله به سفارتخانه‌ها که محل استقرار دیپلمات‌ها و نماد روابط بین‌المللی است، به هیچ وجه قابل توجیه نیست و جامعه جهانی باید با قاطعیت این اقدام وحشیانه را محکوم کند.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۸۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم در محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر نمود:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
در ادامه جنایات رژیم کودک کش و منفور صهیونیستی در غزه و جبران شکست‌های دنباله دار خود در نبرد علیه آزادی خواهان جهان، بار دیگر همچون گذشته در اقدامی به دور از پروتکل‌های بین المللی در قبال سفارتخانه‌ها و کنسولگری ها، با حمله‌ای ناجوانمردانه و سفاکانه به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق باعث به شهادت رساندن جمعی از سرداران، مستشاران و دیپلمات‌های کشورمان گردید.
رژیم صهیونیستی با این اقدام تروریستی بار دیگر ماهیت جنایتکار و ضد بشری خود را به جهانیان نشان داد.
حمله به سفارتخانه‌ها که محل استقرار دیپلمات‌ها و نماد روابط بین‌المللی است، به هیچ وجه قابل توجیه نیست و جامعه جهانی باید با قاطعیت این اقدام وحشیانه را محکوم کند.
اقدام اخیر رژیم اشغالگر قدس واکنشی از سر استیصال و ناتوانی در میدان نبرد نظامی، منطقه‌ای و جهانی بوده و قطعا عواقب و تبعات سخت‌تر از حد تصور صهیونیست‌ها را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.
بسیج دانشجویی شهرستان بم، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این غیورمردان میدان رزم به پیشگاه امام زمان، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا و ملت غیور ایران، این جنایت هولناک را به شدت محکوم و بیان می‌دارد که قطعا این جنایت بی پاسخ نخواهد بود و راه ملت، راه شهید قدس سردار سلیمانی است و بی شک با به شهادت رساندن فرزندان ایران اسلامی، از استقامت و سربلندی ملت عزیز ایران کاسته نخواهد شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم

ارسال نظرات