خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توانیم ندا و پیام سردار زاهدی را به جهان مخابره کنیم، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است
کد خبر: ۹۵۸۹۱۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی که در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید زاهدی روز جهانی قدس در تهران خواهد بود و بعدازظهر جمعه مراسم استقبال نظامی را در اصفهان خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: بعد از آن مراسم وداع با شهید زاهدی در منطقه رهنان برگزار می‌شود و بعد از آن تا پیش از ساعت ۲۴ بامداد، در گلستان شهدای اصفهان مراسم وداع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید زاهدی سحرگاه شنبه برنامه تلویزیونی شبکه اصفهان را مزین خواهد کرد، گفت: پیگیری‌های مختلفی صورت‌گرفته و اگر استان و یا شهر اصفهان روز شنبه تعطیل شد، مراسم تشییع شهید زاهدی صبح روز شنبه انجام می‌شود، اما اگر تعطیل نشد و مراسم تشییع بعدازظهر شنبه برگزار شد، همه دستگاه‌ها تدابیر لازم برای تهیه افطاری برای مردم حاضر در تشییع را انجام دهند.

فدا تصریح کرد: همچنین استانداری روز شنبه را در اصفهان عزای عمومی اعلام کرده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسیر تشییع پیکر شهید زاهدی از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا است و روز دوشنبه مراسم بزرگداشت شهید در گلستان شهدا برگزار می‌شود، روز جمعه ۲۴ فروردین نیز مراسم هفتمین روز شهادت ایشان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: باتوجه‌به مباحث مختلفی که وجود دارد، مباحث امنیتی مراسم و رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی و فراهم‌کردن زمینه حضور مردم در همه حوزه‌ها از جمله مباحث ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.

فدا عنوان کرد: مردم اصفهان حماسه‌ای که در تشییع پیکر آیت‌الله ناصری و یا ۲۷ شهید امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) رقم زدند را در تشییع پیکر شهید زاهدی نیز رقم خواهند زد و چشم دشمنان را کور خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توانیم ندا و پیام سردار زاهدی را به جهان مخابره کنیم، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است

ارسال نظرات