خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: تشییع پیکر پاک شهید والامقام زاهدی در روز شنبه هجدهم فروردین‌ماه در اصفهان برگزار و ساعت تشییع پیکر مطهر شهید نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۱۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم تشییع سرلشکر والامقام شهید زاهدی، گفت: تشییع پیکر پاک شهید والامقام زاهدی در روز شنبه هجدهم فروردین‌ماه در اصفهان برگزار و ساعت تشییع پیکر مطهر شهید نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان مسیر تشییع را از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان عنوان کرد و افزود: مسئولیت برنامه تشییع با سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) خواهد بود.

وی متذکر شد: اقامه نماز بر پیکر پاک شهید والامقام توسط مقام معظم رهبری در تهران انجام خواهد شد.

جان‌نثاری حضور و استقرار ایستگاه‌های تبلیغاتی در سراسر مسیر را ضروری دانست و بیان کرد: این ایستگاه‌ها با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: از همین امروز تبلیغات شهری به مراسم استقبال و تشییع شهید اختصاص یابد تا هر فردی که وارد استان می‌شود متوجه شود که اصفهان میزبان پیکر پاک شهید زاهدی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان عنوان کرد: صداوسیمای مرکز اصفهان و سایر رسانه‌های استان نیز برنامه‌های استقبال، تشییع و بزرگداشت شهید را به‌صورت گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهید نیز در روز دوشنبه در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد که تمام تلاش ما برگزاری مراسمی شایسته برای استقبال و تشییع پیکر پاک سرلشکر زاهدی خواهد بود.

 

شهید زاهدی، سرباز ولایت

سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان نیز در این نشست، عنوان کرد: ویژگی اصلی این شهید والامقام این بود که سرباز ولایت بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون هیچ چشم داشتی همه وجود خود را برای اسلام و اهل‌بیت و مردم فدا کردند.

وی ادامه داد: درجه بندگی سردار زاهدی را رزمندگان می‌دانند، ایشان برای رضایت خداوند متعال و ادای تکلیف در برابر اسلام و انقلاب همواره تلاش می‌کردند و مطابق امر ولایت بودند.

سردار استکی خاطرنشان کرد: هر مأموریتی که به این شهید والامقام واگذار می‌شد را با تمام توان به ثمر می‌رساندند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

وی افزود: سرلشکر شهید زاهدی فرماندهی شجاع، دلاور، مدبر، فکور، باتجربه، متواضع و باتقوا بود و به هیچ‌چیزی در دنیا وابستگی نداشتند و تمام وجود خود را صرف مسیر انقلاب کرد.

سردار استکی اضافه کرد: امیدوارم با اجرای برنامه‌ای هماهنگ و منسجم بتوانیم در استان اصفهان و کشور حق این شهید بزرگوار را ادا کنیم.

ارسال نظرات