رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان قزوین و شهرستان های تابعه باشکوه‌تر از گذشته برگزار می شود

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان قزوین و شهرستان های تابعه باشکوه‌تر از گذشته برگزار می شود
حجت الاسلام شهسواری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین همزمان با سراسر کشور و جهان، روز جمعه ۱۷ فروردین ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان میرعماد به سوی مسجد النبی(محل برگزاری نماز جمعه) قزوین برگزار می شود. 
کد خبر: ۹۵۸۹۱۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

قزوین_ حجت الاسلام شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس بیان کرد: خروش میلیونی ملّت مؤمن و روزه­ دار ایران و دیگر کشورهای اسلامی و حتی دیگر جوامع بشری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تجلی حمایت هم جانبه و فراگیر امت اسلامی و دیگر آزادی خواهان جهان از مردم مظلوم فسطین است. 

وی گفت: این خیزش عظیم برآمده از سیل خروشان وجدان های پاک بشری در محکومیت جنایات ددمنشانۀ رژیم اشغالگر قدس و دیگر قدرت های حامی این رژیم کودک کش در حالی است که کارکردهای بی نظیر روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان بیش از پیش خودنمایی می کند.

حجت الاسلام شهسواری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس در قزوین بیان کرد: مردم ولایی استان قزوین در تمام برهه های تاریخی این مرز و بوم، پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی بوده اند و این اقتدار حضور را در روز قدس امسال نیز به نمایش می گذارند. 

وی ضمن دعوت از مردم استان قزوین جهت حضور گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: این روزها جهان شاهد خباثت ها و جنایت های ددمنشانه رژیم منحوس اسرائیل است که نمونه این جنایت ها علاوه بر کشتار مردم و کودکان مظلوم غزه، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی و همراهان آنان می باشد.

حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: بی شک هر مسلمان متعهد و هر آزاده حامی مظلومان در جهان با دیدن این جنایت ها برخورد لازم و واجب می داند که در حمایت از مظلومان فلسطین و غزه با مشت های گرده کرده مصمم تر از پیش در روز جهانی قدس حضور یابد. 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: بر همین اساس راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین همزمان با سراسر کشور و جهان، روز جمعه ۱۷ فروردین ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان میرعماد به سوی مسجد النبی(محل برگزاری نماز جمعه) قزوین برگزار می شود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار