خبرهای داغ:

از جمع آوری کمک های مالی برای سیل زدگان تا کمک به مردم غزه در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از جمع آوری وجوهات نقدی در راستای کمک به سیل زدگان، ، مردم بی دفاع غزه و خانواده های نیازمند در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۹۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کمک های مومنانه با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و در جهت گرم کردن سفرهای نیازمندان با یاری جهادگران بسیجی و خیرین به همت پایگاه مقاومت بسیج شهرستان سرخه انجام می شود.

زهرا ادهم بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با بسترسازی کمک‌های مومنانه در سال‌های اخیر، زمینه کمک‌های مردمی به نیازمندان را فراهم کردند، اظهار کرد: انفاق و دستگیری از نیازمندان همچون صدقه جاریه است که اجر و ثواب بالایی در دوران حیات انسان و پس از مرگ او تا روز قیامت دارد.

او افزود: مرزش گناهان و مغفرت خداوند در این ماه بیشتر بوده و ماه مبارک رمضان برترین ماه‌ها در نزد خداست و روزهای آن بهترین روزها و شب‌های این ماه برترین شب‌ها و ساعت‌های این ماه بهترین ساعت هاست.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه ادامه داد: به دنبال وقوع سیل جمع آوری کمک مردمی برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان به مبلغ 3 میلیون ریال، کمک به مردم مظلوم غزه به مبلغ 6 میلیون ریال با یاری جهادگران و خیرین انجام شد.

ادهم خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) مبلغ 5 میلیون ریال کمک نقدی به خانواده نیازمند، جمع آوری کمک های مردمی برای عتبات عالیات به مبلغ 13 میلیون و 200 هزار ریال و بسته های گوشت بین خانواده های بی بضاعت در محله توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار