علما و فرهیختگان شیعه و اهل سنت شهرستان تربت جام در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در کشور سوریه و به شهادت رساندن سرداران رشید اسلام را به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

بیانیه علمای تقریبی تربت‌جام در پی حمله به کنسولگری ایران/کمترین اقدام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، شرکت در راهپیمایی روز قدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، متن بیانیه علما و فرهیختگان شیعه و اهل سنت شهرستان تربت جام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

حمله ناجوانمردانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش اسرائیل به زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه و شهادت هزاران انسان بی‌گناه مخصوصا تعرض به نوامیس مسلمانان و زنان بی‌دفاع غزه نشان از اوج رذالت و ددمنشی بی‌حد و اندازه این رژیم خودخوانده غاصب است.

رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی آمریکای جهان خوار و هم‌پیمانان غربی خود، درسایه سکوت برخی حاکمان مسلمان و غیرمسلمان، هرلحظه برخوی وحشی‌گری خود می‌افزاید و از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.

بی شک چشمان تمام مردم مظلوم فلسطین خصوصا ساکنان نوار غزه در انتظار حمایت و اقدام عملی سایر مسلمانان است. بر امراء، علما، فرهیختگان و همه امت اسلامی لازم است با اتحاد و حمایت از مقاومت اسلامی، نفرت خود را از استکبارجهانی نمایان سازد.

ماعلما، فرهیختگان و معتمدین شهرستان تربت‌جام ضمن حمایت از مردم فلسطین و اهالی مظلوم غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و محکومیت حمله اخیر این رژیم به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن سردار رشید اسلام زاهدی و دیگر همرزمانش، حمایت خود از مردم فلسطین اعلام نموده و کمترین اقدام خود را شرکت در راهپیمایی روز قدس ميدانيم.

   فروردین1403(رمضان المبارک 1445)

ارسال نظرات
پر بیننده ها