خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس روز استکبار ستیزی مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۵۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علیرضا عربی، روز قدس را روز استکبار ستیزی مسلمانان جهان دانست و افزود: روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

وی، ادامه داد: اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس، این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهیم داد که تهدید نظامی اثری در اراده ملت ایران ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان،از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز به ویژه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه شهرستان فارسان با اراده ای استوار، خشم خود را از غاصبانی که با به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند، نشان خواهند داد و پس از یک ماه عبادت خالصانه، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت نموده و به استکبار جهانی اعلام خواهند کرد که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

سرهنگ پاسدار،علیرضا عربی در پایان خاطر نشان کرد: ما با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که همچنان در مقابل استکبار ایستاده ایم و همچون گذشتگان، همپای ملت سلحشور ایران، و جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات