مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان:

روز قدس امسال رنگ و بوی شهادت و عافیت می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان: مساله فلسطین همچنان برای ملت ایران و آزادی خواهان جهان مساله اول است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۶۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، آزادی قدس شریف را آرمان ملت‌های مسلمان بیان کرد و با محکوم کردن جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در قتل عام کودکان و مردم بیگناه افزود: قلب ملت‌های مسلمان از این همه ظلم و ستم شکسته و غمگین است.

حجت الاسلام جواد ناصری، افزود:بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم انقلابی، مؤمن، روزه دار و ولایت مدار شهرستان فارسان هم صدا با هموطنان بصیر و آگاه که افتخار پیشگامی در دفاع از فلسطین مظلوم را دارند و ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و تیری به سمت دل‌های کور خفاشان سرزمین‌های جهل و ستمگری و فریادی علیه بیداد رژیم ضدبشری، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است.

وی، بیان کرد: ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رسای خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می رساند، در روز قدس باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در پایان تاکید کرد: براساس وعده صدق الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است. لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.

ارسال نظرات
آخرین اخبار