خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری در گفتگو با بسیج:

مسئله فلسطین از مهم‌ترین مباحث سیاسی جهان اسلام است

همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مسئله فلسطین از مهم‌ترین مباحث سیاسی جهان اسلام است، گفت: موضوع فلسطین از دغدغه‌های اصلی اندیشمندان جهان و رهبران جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۶۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با اشاره به موضوع فلسطین و روز جهانی قدس، اظهار کرد: مسئله فلسطین از مهم‌ترین مباحث سیاسی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه موضوع فلسطین از دغدغه‌های اصلی اندیشمندان جهان و رهبران جوامع اسلامی بوده و است، گفت: روز قدس ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای نجات فلسطین از چنگال غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم و مظلوم فلسطین است‌.

 مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه یکی از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر اسلام ما، همان ظلم و ستمی است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشتند، ابراز کرد: چندین سال است که این مهمانان ناخوانده صاحب‌خانه را بیرون رانده‌ و خانه و اموال آنان را به تاراج برده‌اند.

 وی عنوان کرد: در سال ۱۹۱۷ میلادی مجلس انگلیس طرح خائنانه‌ای را به تصویب رساند به نام طرح بالفور که براساس آن نقشه شیطانی، فلسطین به اشغال یهودیان در می‌آمد.

مختاری بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همه ملت‌ها درس مقاومت و آزادیخواهی آموخت و مردم فلسطین دریافتند که فقط با نصرت خداوند و مقاومت خویش می‌توانند نظامیان تا دندان مسلح صهیونیستی را از کشورشان بیرون کنند.

وی گفت: بازگویی ظلم و جنایات آمریکا و همراهان غربی‌اش در قضیه فلسطین امری بدهی است و حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های اسلامی از آرمان و پیروزی فلسطین به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات تاریخ مظلومان که به نام امام خمینی(ره) ثبت شده است نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس می‌باشد و در این روز همه امت اسلام با زبان روزه جنایات این سفاکان را محکوم می‌کنند.

وی ابراز کرد: با وجود تمام تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در منحرف کردن افکار عمومی جهانیان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.

مختاری بیان کرد: در مکتب امام خمینی (ره) دفاع از فلسطین و برچیده شدن رژیم صهیونیستی از همان آغاز مبارزات سیاسی مورد توجه قرار گرفته است بنابراین روز قدس ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای نجات فلسطین از چنگال غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی گفت: طوفان الاقصی، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و به فضل الهی مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار