فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زهک،طی بیانیه ای مشترک حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست در دمشق سوریه را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۳۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

محکومیت حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در دمشق

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک شهرستان زهک، متن پیام به شرح زیر است:
در سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) خبر تلخ شهادت سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق کشور سوریه داغی تازه را بر روح مردم شریف ایران اسلامی بر جای گذاشت.

عجز اعمال رژیم منحوس اسرائیل در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی و اقدامات ناجوانمردانه آنان در حملات اخیر نشان از انحطاط و سرعت سقوط و نابودی است.

شهادت تمامی قربانیان این حمله ددمنشانه، بالاخص شهید والامقام و رزمنده پیشکسوت سردار سرتیپ "محمدرضا زاهدی" و سردار "حاجی رحیمی" از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه " را به محضر حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفدا، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، همرزمان و خانواده معزز شهدای گرانقدر و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و امید آن داریم با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام شاهد ادامه مسیر پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی و شکست و نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک باشیم.

اینجانبان هم ضمن تسلیت به خانواده‌ شهدای این حادثه و ملت شریف ایران از خداوند متعال برای آنان صبر و شکیبایی مسئلت داریم، همچنین خواستار تلاش‌های فوری برای تشخیص و تعقیب عوامل این اقدام ددمنشانه می باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زهک

ارسال نظرات