خبرهای داغ:

روز جهانی قدس نماد اعلام حمایت جامعه جهانی از آرمان ملت فلسطین است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: روز جهانی قدس نماد اعلام حمایت جامعه جهانی به خصوص امت اسلام در حمایت از آرمان ملت فلسطین و مقابله با ظلم و زور و اشغالگری است.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۷۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ معارف الفتی با بیان اینکه روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، افزود: امام راحل با نامگذاری این روز مساله قدس و فلسطین را در اولویت توجهات جهان اسلام قرار داد.

وی با اشاره به جنایات و حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه، اظهار کرد: امروز دنیا شاهد است که آمریکای جنایتکار از رژیم پلید صهیونیستی غاصب با ارسال بمب های سنگرشکن و تجهیزات و ادوات نظامی برای ادامه این جنایات علیه مردم غزه حمایت می کند و در مقابل مدعیان دروغینی که دم از حقوق بشر می زنند در برابر جنایات صهیونیست ها در غزه سکوت کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با بیان اینکه اسرائیل به ارتش خود افتخار می کرد، گفت: طوفان الاقصی هیمنه و ابهت پوشالی صهیونیست ها را در هم شکست و رژیم جعلی اسرائیل را در جهان رسوا کرد.

الفتی ادامه داد: امروز در تمام کشورهای جهان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده و جامعه جهانی از رژیم پلید و اشغالگر و کودک کش صهیونیستی اعلام تنفر و انزجار می‌کند و یقین بدانیم که زمان تحقق وعده الهی برای نابودی کفار و صهیونیست ها فرا رسیده است.

وی اضافه کرد: مردم قصرشیرین هم فردا هم صدا با سایر مسلمانان ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان و آزادیخواه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر از آرمان ملت فلسطین و جبهه مقاومت حمایت کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم پلید و کودک کش اسرائیل نشان می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار