حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با صدور پیامی از مردم شریف و همیشه در صحنه استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۰۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا

 جمعه‌ای دیگر از جمعه‌های پُرخروش جهت آزادی قدس عزیز از لوث آلودگان و ستمگران فرا رسید. قدس را خداوند تبارک و تعالی مبارک شمرده و باید معبد مومنان پاک سیرت باشد. 

صهیونیست غاصب و کودک کش و ظالم که این روزها هم بیش از گذشته پرونده جنایتهایشان علیه انسان های مظلوم و بی پناه رو شده و نه تنها مسلمانان که بشریت را آزرده خاطر نموده است یک روز هم نباید فرصت سلطه بر این مکان مقدس و مبارک و بر مردم فلسطین و بر غزه پُر قُصه و اما مجاهد و مقاوم داشته باشد اما وا اسفا که حاکمان خودباخته جهان اسلام چه که بر جهان اسلام و بر مسلمانان نیاوردند!! روز قدس درسال جاری درحالی در ایران اسلامی برگزار می شود که صهیونیسم غاصب در تلاش برای انحراف اذهان جهانی از جنایت بی حد و حصرش در غزه در مقام کشاندن دامنه جنگ به مناطق دیگر و از جمله با جنایت اخیر در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از دلاورمردان سپاه و بویژه سرلشگر زاهدی عزیز که این استان هم خاطرات خوش و به یادماندنی از او دارند در تلاش است تا بلکه چند روزی بیشتر بر حکومت غاصبانه و ظالمانه اش بیافزاید زهی خیال باطل این رژیم منحوس رو به زوال است و مقاومت فلسطین به فضل الهی رو به اقتدار و پیروزی  همانگونه که مقام معظم رهبری دام ظله فرمودند امسال نه تنها جهان اسلام که غیر مسلمانان نیز در این حماسه پرخروش مشارکت خواهند داشت و تنفر و انزجار خود را از این جنایت پیشگان فریاد خواهند زد و قوت قلب برای مقاومت منطقه خواهند شد.

بعون الله و فضله

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد 

محمد علی نکونام

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظرات