خبرهای داغ:
حجت الاسلام نورعلی اسدی گفت: همه ملتهای مسلمان باید با اتحاد و انسجام و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جهان اسلام تلاش برای نجات قدس داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۲۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

روز جهانی قدس  روز جهانی مقابله مستضعفین با مستکبرین است

حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت روز جهانی قدس گفت: در آستانه روز قدس یادگار امام رحمت الله علیه قرار داریم که در حقیقت این روز تعیین کننده سرنوشت مردم مظلوم فلسطین و روز جهانی مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی افزود: همه ملتهای مسلمان باید با اتحاد و انسجام و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جهان اسلام تلاش برای نجات قدس داشته باشند.

اسدی اظهار داشت: روز قدس روز نابودی اسرائیل و روز فریاد امت اسلام علیه ظلم و ستم است که در هفت دهه ظلم و تجاوز جنایت رژیم صفاک صهیونیستی مشاهده می شود؛ولی آنچه در مقابل مشاهده می‌شود مقاومت و مبارزه مردم فلسطین و جبهه مقاومت بر علیه مستکبرین و رژیم غاصب صهیونیستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان تصریح کرد: نباید دولت‌ها و ملت‌های اسلامی اجازه دهند که ارتباط با اسرائیل عادی شود و این منطقه اشغال شده از آن مردم مظلوم فلسطین است و باید مردم فلسطین در منطقه و خانه خود آرامش داشته باشند

وی خاطرنشان کرد: همه ما و علمای اهل سنت باید جنایت‌های استکبار رژیم غاصب را برای مردم تبیین کنیم و همه مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومین غزه و فلسطین دعوت نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها