خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: ندای ایستادگی مردم مقاوم و آزادی خواه فلسطین و جنایات بی‌پایان و وحشیانه رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۲۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،‌‌ سرهنگ مهدی حیدری روز پنجشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بنام روز قدس که با ابتکار تاریخی و اثر بخش امام خمینی(ره) نام گرفت، اظهار کرد: طنین ایستادگی مردم مقاوم و آزادی خواه فلسطین و جنایات بی پایان وحشیانه رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بیان کرد: امروز این رژیم غاصب در مدت قریب به ۷ ماه جنگ وخونریزی به درماندگی و تهی بودن خود در مقابل ایستادگی مردم مظلوم غزه پی بردن است و آنان فقط با اتکا به قدرت‌های اربابان خود می‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی ابراز کرد: اکنون نیز بعد از گذشت ۷ دهه از ایستادگی ملت مظلوم فلسطین و رسوایی چهره درنده رژیم صهونیستی در افکار عمومی دنیا، بی‌شک و یقینا امروز روحیه و استقامت در دل مردم شجاع فلسطین چندین برابر شده و ضعف و استیصال را در رژیم غاصب صهیونیستی را به رخ جهانیان کشانده است.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: باتوجه به حوادث اخیر در سوریه و حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران و شهادت همرزمان و همکاران ما لازم و ضروری است که باحضور حداکثری و پرشور بار دیگر حماسه بی‌آفرینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات