سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۷۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰاوَةٗ لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلۡیَهُودَ

بی شک و طبق مصداق صریح قرآن کریم، دشمن ترین ملت ما، یهود و صهیونیست است، دشمنی که شعارش تسلط بر مسلمانان از نیل تا فرات است و برای نیل به این هدف از هر جنایتی دریغ نمی‌کند. خیزش اخیر مردم غزه که در هفتم اکتبر با عملیات طوفان الاقصی آغاز شد، حرکتی مهم و ضروری برای پایان دادن به دشمن شماره یک مسلمانان، در چارچوب رهایی از سالها اشغال سرزمین فلسطین و دستیابی به استقلال و آزادی و حق تعیین سرنوشت بود.

در دنیای امروز که غرب با تسلط بر رسانه ها و با دروغ‌پردازی، سانسور و تحريف استانداردهای دوگانه از مفهوم حق و باطل مانع از رسیدن ندای حقیقت به گوش جهانیان شده است ، لزوم عمل به جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بروی آن تاکید ویژه دارند آشکار می شود و هرکس به هر مقدار که می تواند بایستی در ابعاد ملی و جهانی بدان بپردازد و بی شک رساترین و موثر ترین ابزار برای تبیین واقعیات ؛ زبان هنراست .زبانی که براحتی می تواند از مرزهای جغرافیایی و موانع سیاسی عبور نماید. امری که انقلاب اسلامی و محور مقاومت امروز بیش از زمان دیگری بدان نیازمند است‌ تا بوسیله آن آوارگی، مفهوم واقعی صبر در برابر غم از دست دادن کودکان، قحطی و گرسنگی فرزندان ، دردها و رنج های بی سابقه ای که به زنان ستمدیده فلسطین در غزه تحمیل شده است را به تصویر بکشد.

روز قدس فرصتی است برای اتحاد و همدلی آحاد اُمت اسلام با هر زبان، ملیت، نژاد، سلیقه، تفکر و تخصص تا واقعیت مسأله غزه که مسأله اول دنیای اسلام می باشد را با زبان هُنر به گوش تشنگان حق و حقیقت در اقصی نقاط عالم برسانند.

سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان رهایی قدس شریف، از کلیه هنرمندان استان دعوت می نماید تا علاوه بر حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، از تمام توان خود برای افشای جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و نسل کشی و قتل و عام زنان و کودکان فلسطینی در غزه استفاده کنند و مظلومیت آنان را تا احقاق حق قانونی و برچیده شدن ظلم و ستم صهیونیست غاصب فریاد بزنند.

ارسال نظرات