سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بمناسبت روز قدس و محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۸۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بمناسبت روز قدس و محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.
(احزاب آیه ۲۳)

از آن نخستین روز خلقت، که شیطان به فرمان الهی گردن ننهاد و سر برتافت از سجده‌ی انسان و رانده شد از درگاه خداوند متعال؛ تا امروز، هزاران سال گذشته است. ولی حقیقت انسان همان است که بود و روح پلید شیطان همان که نتوانست آن حقیقت زلال را تاب بیاورد.

در آستانه‌ی روز قدس و پس از سال‌ها نبرد نابرابرِ جرثومه‌‌ی پلید شیطان؛ اسرائیل جنایتکار، با مردم مظلوم غزه که بی‌شک در تاریخ بشریت لکه‌ی ننگی خواهد بود بر دامان داعیه‌‌داران آزادی و حقوق بشر، بار دیگر دلیرمردان سرزمینمان ناجوانمردانه هدف ترور این رژیم جعلی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

بر ما و بر شهیدانمان مبارک باد این شهادت. مبارک باد این رستگاری بزرگ که تاریخ گواهی خواهد داد در روزگاری که سازمان‌های حقوق بشر نه تنها در برابر فاجعه‌ی انسانی در غزه، لالمانی گرفته‌اند که یاریگر ظالمان و ستمکاران نیز هستند؛ مردان ِ مردی از خاک ایران به یاری جبهه‌ی حق شتافته‌اند و در مسیر این یاری جان عزیز خویش را نیز بخشیده‌اند.

مبارک باد بر ما شهادت دلاور مردان سرزمین‌مان در مرزهای سرزمین‌های اشغالی که خود این پیام روشنی‌ست از شکست آن رژیم جعلی که ادعای حاکمیت بر نیل تا فرات را داشت. رژیمی که اکنون در چنبره‌ی گنبد آهنینش تنها هنر ِسربازانش نبرد با زنان و کودکان بی‌دفاع است و چون ابن ملجمان تاریخ، آن‌ها را که در برابرش ایستاده‌اند نه در جبهه‌ی مقابلش که ناغافل و در نماز هدف قرار می‌دهد.

به فضل خداوند، جهان به زودی به روزهای بی‌صهیون خواهد رسید و قدس عزیز آزاد خواهد شد و آن‌ها که در این هنگام کنار شیطان ایستادند یا بر ظلمش سکوت کردند، برای ابد دست‌ها و دهان‌هایشان به خون زنان و کودکان مظلوم غزه آغشته خواهد ماند.

ما هنرمندان بسیجی ضمن محکوم کردن محاصره و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و سکوت و سکون مشمئز کننده‌ی حاکمان کشورهای اسلامی، با اقتدا به سید شهیدان اهل قلم، با قلمی سرخ از خون شهیدانمان ادامه‌ دهنده‌ی راه شهدا خواهیم بود و در سایه‌ی منویات رهبر عزیز انقلاب اسلامی، با دستانی بر دعا و چشمانی منتظر به فرمان ولی امر مسلمین اعلام می‌کنیم؛ تا آخرین قطره‌ی خونمان، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد؛ که ما را شوقی‌ست از احمد متوسلیان‌ها و قاسم‌سلیمانی‌ها به یادگار برای جنگیدن با اسرائیل و در این راه نه تنها از شهادت نمی‌ترسیم که آرزویش را داریم؛ که ما ملت شهادتیم.

 

ارسال نظرات