فرمانده سپاه ساری: آه مظلوم دامن گیر صهیونیست خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۰۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید ابراهیم شریفی "فرمانده سپاه ساری" در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : هر جا صدای آه مظلومی به گوش میرسد فریاد دادخواهی آزادگان جهان در حمایت از آنان بلند خواهد شد.

فرمانده سپاه ساری اقدام صهیونیست کودک کش را در قتل عام مردم بی دفاع غزه را نشان از جنون و به بن بست رسیدن این غده سرطانی در طول ۷۵ سال اشغال کشور فلسطین عنوان کرد و افزود : وعده خداوند مبنی بر حاکم شدن مستضعفین بر عالم تخلف ناپذیر است و این امر با ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)محقق خواهد شد و آه مظلوم دامن گیر صهیونیست خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به جنایت بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اذعان کرد: جنایت امروز صهیونیستها گواه حقانیت راهبرد جمهوری اسلامی به ویژه دیدگاه امام راحل مبنی بر غده سرطانی این رژیم است.

فرمانده سپاه ساری گفت: امروز برخی کشورهای عربی و اروپایی با چشم پوشی از جنایتهای اسرائیل در جرم و جنایت آنان شریک اند و این موضوع بیش از پیش در نظر مردم کشورهای جهان به اثبات رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد :روز قدس روز اتحاد مسلمین علیه ظلم و استکبار است و مردم آزاده جهان در روز قدس که یادگار ماندگار پیر جماران است با حضور در راهپیمایی سراسری نشان خواهند داد که این رژیم غاصب هیچ جایگاهی در پیشگاه مردم جهان ندارد و این شر مطلق به پایان عمر خود رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار