سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای برای حضور جامعه مهندسین صنعت و معدن در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۳۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانیه به شرح زیر است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

اسراییل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو گردد (امام خمینی قدس سره الشریف)

روز قدسِ امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. یعنی اگر سالهای قبل روز قدس را فقط کشورهای اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشورهای غیر اسلامی هم روز قدس ان‌شاءالله باعظمت برگزار خواهد شد.( رهبر معظم انقلاب اسلامی)

قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و جلوه ای از مقاومت مسلمانان و مستضعفان جهان با استکبار جهانی محسوب می شود.

اکنون با گذشت 44 سال از ابتکار حماسی و تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و با افتخارآفرینی مدافعان حرم اهل بیت، بیشتر از هر زمان دیگر، در این برهه، به آزادی فلسطین و قدس شریف و به تبع آن نابودی و انحلال رژیم صهیونیستی نزدیکتر شده ایم.

جامعه مهندسین صنعت و معدن استان
مبارزه، مقاومت و ایستادگی اسلامی را حق مشروع و قانونی فلسطینیان در دفاع از آب و خاک خود دانسته و این را تنها راه پیروزی مردم مظلوم و بی گناه فلسطین علیه صهیونیست می داند لذا این بار نیز همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همپای ملت شریف ایران با پرچم حمایت از فلسطین به نوای فطرت انسانی خویش لبیک گفته و پاسخی شایسته به فراخوان مقام عظمای ولایت خواهد داد.

سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات