خبرهای داغ:
مراسمی قرآنی از سوی فولاد اکسین خوزستان در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با حضور منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۵۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در محفل انس با قرآن که از سوی فولاد اکسین خوزستان به مناسبت ماه رمضان در روستای ام الطمیر اهواز برگزار شد، گفت: این اقدام که از سوی فولاد اکسین خوزستان صورت پذیرفته بسیار ارزشمند است.

او افزود: بنا بر گفته حضرت علی خانه ای که در آن قرآن تلاوت شود، برکت در آن زیاد، ملائکه در آن حضور می‌یابند و شیطان از آن دور می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده با اشاره به سخنان پیامبر بیان کرد: حضرت محمد میفرماید اگر در زندگی ۵ چیز را میخواهید قرآن بخوانید.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص این ۵ مورد توضیح داد: اگر زندگی سعید، مرگ شهید، نجات از روز محشر، داشتن سایه بان در گرمای قیامت و هدایت در تاریکی آن دنیا را خواستار است، باید به تلاوت قرآن اهمیت دهد.

او بیان کرد: خداوند در قرآن تجلی یافته و هر کسی میخواهد بزرگی و عظمت خداوند را بشناسد باید به این کتاب آسمانی مراجعه نماید، با آن انس بگیرد و قرآن را بفهمد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده اظهار داشت: این کتاب سخن خداوند است و باعث سنگین شدن میزان و عمل صالح در روز قیامت خواهد شد، همچنین موجب دوری شیاطین میگردد.

او در پایان ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم آن را بسیار ارزشمند برشمرد که جمع خوانی قرآن به ویژه برای جوانان موجب طاهر شدن قلب و روح آنان خواهد شد که در نهایت سعادت در دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

این مراسم در جهت تعهدات مسئولیت های اجتماعی فولاد اکسین از سوی این شرکت در روستای ام الطمیر اهواز که از مناطق محروم به شمار می‌رود با حضور قشر وسیعی از مردم به ویژه نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها