راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده زائران و مجاوران مشهدالرضا از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سمت حرم رضوی آغاز شد و روزه‌داران برای آزادی قدس و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین با مشت‌های به‌هم فشرده، فریاد حق‌طلبی و استکبارستیزی سر دادند.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۷۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم روزه‌دار مشهد مقدس  با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند.

در حال حاضر خیابانهای اطراف حرم رضوی پوشیده از خیل زائران و مجاورانی است که شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از نیروهای سپاه را نشان دادند.

کاری از تیم رسانه معاونت فرهنگی سپاه امام رضا علیه السلام که از رسانه ملی پخش شد

«راه نجات غزه وحدت مسلمین است، حمایت از فلسطین اکنون تمام دین است، مرگ بر صهیونیست جهانی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» از دیگر شعارهای راهپیمایان در مشهد است.

در این راهپیمایی کودک، جوان، میانسال و کهنسال با در دست داشتن عکسهایی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید قاسم سلیمانی حضور دارند.

همچنین عکسهایی با مضمون «قدس، خرمشهر دیگر می‌شود. مقاومت مستمر می‌تواند آزادی کامل فلسطین را محقق سازد و روز قدس روز حیات اسلام است و همه روزهای سال را باید روز قدس دانست» در دست راهپیمایان است.

در مسیر راهپیمایی در خیابان امام رضا(ع) مشهد تماشاخانه و ایستگاه نقاشی کودکان نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی برپا شده است.

حضور جوانان در سر چهارراه‌ها و اجرای سرودهای مختلف جبهه مقاومت توجه مردم را به خود جلب می‌کند.
فضاسازی مسیر راهپیمایی نیز به طور ویژه‌ای انجام شده بود و پرچم‌های متعلق به جبهه مقاومت و سایر پرچم‌های گروه‌های مرتبط نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.

عکس/ مبین شریعتمداریان

ارسال نظرات
پر بیننده ها