خبرهای داغ:
جانشین سپاه فجر فارس گفت: مردم علی رغم مشکلات اقتصادی، پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده اند و در بزنگاه‌های انقلاب حضورشان بی نظیر است.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۲۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار هاشم جمالی جانشین سپاه فجر فارس در اجتماع روز قدس مردم شمال غرب شیراز که در شهرک گلستان مسجد خاتم الانبیاء برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: امروز مردم بصیر، فهیم و زمان شناس با همه آزادی خواهان جهان در حمایت از مظلوم غزه به خیابان ها آمده اند تا همبستگی و اتحاد خود را به رخ مدعیان پلید نشان دهند .

سردار جمالی تصریح کرد : روز قدس امسال مردم شهر شیراز حماسه بزرگی خلق کردند که در ادوار گذشته بی سابقه بوده است و این نشان از درک از موقعیت مردم زمان شناس شیرازی دارد .

جانشین سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مردم فلسطین ۷۶ سال زیر سخت ترین فشار ها دست از اسلام برنداشتند گفت : ایران اسلامی حامی مردم مظلوم فلسطین پای کار آنها ایستاده است تا نابودی رژیم منحوس فلسطین محقق گردد.

وی تصریح کرد : روحیه مسلمانی و غیرت دینی وزیر بهر ظلم نرفتن نوجوانان و کودکان مردم غزه در دفاع از میهن شان نظاره گر هستیم و این مردم مظلوم و مقتدر با عنایت خدای متعال جشن پیروزی خود را جشن خواهند گرفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها