مردم و مسئولان شهر گناوه با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند
کد خبر: ۹۵۸۹۸۰۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه مردم متدین و روزه دار گناوه در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور و هم‌صدا با همه مسلمانان و آزادگان جهان و با فریاد‌های ضد صهیونیستی و ضد استکباری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند وفریاد مظلومیت مردم غزه، فلسطین و آزادی قدس را سر دادند.

امروز مردم همیشه در صحنه بندر گناوه دوشادوش هم بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین «نه» گفتند و خواستار برچیدن شدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس از چنگال صهیونیست‌ها شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه از ساعت ۱۱ صبح با تجمع در گلزار شهدای خوشنام در ساحل خلیج فارس گناوه آغاز و تا مصلی جمعه گناوه با حضور اقشار مختلف مردم ادامه یافت.

در این راهپیمایی مردم و مسؤولان شهرستان گناوه، همدوش و همراه با هم یک‌صدا جنایات جنایتکاران و عمال دست‌نشانده آن‌ها را محکوم کردند و با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، آمریکا اسرائیل ننگت باد ننگت باد، ما ملت بیداریم از آمریکا بیزاریم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند./

ارسال نظرات