فرمانده سپاه دیّر در پیامی مطرح کرد؛

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس عظمت اسلام را به رخ جهانيان كشاند/ این جنبش جهانی به نتیجه خواهد رسید

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۷۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس عظمت اسلام را به رخ جهانيان كشاند/ این جنبش جهانی به نتیجه خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر در پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

شرح پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم 

بدون شک اين حضور حماسی و عظیم شما بسيجيان و مردم فهيم و ولايت مدار شهرستان دیّر كه در لبيك به ندای معمار كبير انقلاب اسلامی و پيروی از منويات رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله امام خامنه‌ای عزیز صورت گرفت، نشان از حركت در مسير انقلاب و آرمان‌های معمار كبير انقلاب بوده است و همانا با حضور گسترده و بی‌بدیل، خود عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانيان كشانديد و مايه نااميدی و ترس در دل دشمنان شديد.

مرحبا و احسنت به شما عزیزان که با دهان روزه و با حضور پرشور و انگیزه در راهپیمایی روز جهانی قدس، به نشانه حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌اید. امیدوارم که همواره با همبستگی و ایثار شما، به دفاع از حقوق مظلومانه ملت‌های زیر ستم و سرکوب، ادامه دهیم.

روز قدس فرصتی بود تا عظمت، شکوه و استواری و قدرت مسلمانان آزاده جهان به روی ظالمان نمایان شود و ناقوس فروپاشی و فساد و از هم پاشیدن غارت کنندگان و متجاوزان به گوش برسد و این پیام را به سیاستمداران جهان ارسال کردید که فلسطین بخشی از جهان اسلام است و «آزادی قدس نزدیک است» و بدون شک این جنبش جهانی و گسترده به نتیجه خواهد رسید و آن روز با کمک خداوند متعال نزدیک خواهد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه مردم عزیز شهرستان دیّر در راهپیمایی روز جهانی قدس از خداوند متعال توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی جهان اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت می‌نمایم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر 

ارسال نظرات