خبرهای داغ:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس را موجب گسترش حمایت از فلسطین به سایر نقاط جهان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۰۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: یک اصطلاح معروفی است که میگوید «دشمنان ما از احمق ها هستند» لذا این سیل خروشان مردم در اهواز مانند سایر شهرهای کشور که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپا شده، نشان میدهد که محاسبه دشمنان مانند همیشه اشتباه بود.

او افزود: اشغالگران اسراییلی در مقابل چشم نهادهای حقوق بشر نسل کشی می کنند که بیش از ۳۲ هزار نفر ظرف چند ماه شهید شدند و نیمی از آنها زن و کودک هستند.

یوسفی ادامه داد: مردم آمدند تا حمایت خود را از فرمایش حضرت امام برای راهپیمایی در آخرین جمعه ماه رمضان و انزجار بین المللی و عمومی علیه رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس گفت: این حرکت که پایه گذاری شد، به بسیاری از کشورهای غیر مسلمان نیز تسری پیدا کرده و این فریاد مردم در دفاع از بیگناهان در غزه و فلسطین است.

او همچنین یادآور شد: ما باید قدرشناسی حضور مردم باشیم که در حساس ترین روزهای این کشور در میدان حضور یافتند.

مجتبی یوسفی همچنین به دست درازی و تعدی به سفارت کشورمان در سوریه اشاره و اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر از حمله آمریکا و انگلیس و فرانسه سکوت کردند و قطعا به فرمایش حضرت آقا پاسخ ما کوبنده سخن و بازدارنده در برابر رژیم اسراییل خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها