خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه:

حریف ما استکبار جهانی آمریکا است نه رژیم منحوس صهیونیستی

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار بابیان اینکه حریف ما رژیم منحوس صهیونیستی نیست و در واقع استکبار جهانی آمریکا است، گفت: آمریکا از اوضاع خوبی برخوردار نیست و این ناشی از حرکت قهرمانانه شهدای مقاومت و اسلام است.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۰۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه اخیر، هم اکنون نظم نوین جدیدی در دنیا حاکم است و کشورهایی می‌توانند در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند که به خوبی بازیگری کنند و خدا را شاکر هستیم که با کمک شهدای جبهه مقاومت ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی خوب توانسته بازیگری کند.

وی افزود: در این راستا، استعمار و استکبار جهانی آمریکا پیش بینی کرده که تا سال ۲۰۳۰ با توجه به فرصت محدود، از فرصت استفاده کرده و بتوانند تهدیدات و رقیب‌های جهانی خود را از جمله کشورهای چین، روسیه و ایران حذف کند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: آمریکا در تلاش است که با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های مختلف ایران را مواجهه و درگیر با جنگ کند اما با بازیگری خوب جمهوری اسلامی در منطقه با محوریت و هدف مقدمه‌سازی برای ظهور و تجزیه کردن آمریکا مورد توجه و اهتمام قرار داده است.

وی با بیان اینکه حریف ما رژیم منحوس صهیونیستی نیست و در واقع استکبار جهانی آمریکا است، اظهار کرد: آمریکا از اوضاع و وضعیت دوچندان خوبی برخوردار نیست و این ناشی از حرکت انقلاب اسلامی و حرکت قهرمانانه شهدای مقاومت و شهدای اسلام است.

هندی ورکانه با بیان اینکه هدف و وظیفه همه ما مقدمه‌سازی ظهور است، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت امت‌سازی را انجام داد و در حال حاضر خون این شهید والامقام ترس و وحشتی بر استکبار جهانی رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات