اعلام همبستگی مردم متدین شهر نصرآباد با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین+فیلم

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم روزه‌دار بخش نصرآباد با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از نصرآباد، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم روزه‌دار بخش نصرآباد با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال حضور دهه هشتاد یا ونودیا نیز از جمله صحنه های چشمگیر این خروش تاریخ بود.

راهپیمایان شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند و با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از نیروهای سپاه را نشان دادند.

راه نجات غزه وحدت مسلمین است، حمایت از فلسطین اکنون تمام دین است، مرگ بر صهیونیست جهانی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» از دیگر شعارهای راهپیمایان در مشهد است.

در این راهپیمایی کودک، جوان، میانسال و کهنسال با در دست داشتن عکسهایی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید قاسم سلیمانی حضور دارند.

فضاسازی مسیر راهپیمایی نیز به طور ویژه‌ای انجام شده بود و پرچم‌های متعلق به جبهه مقاومت و سایر پرچم‌های گروه‌های مرتبط نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.

خبرنگار/امیرحسین رحمتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها