منتخب مردم در حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
منتخب مردم در حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان، کارآمد کردن مراکز درمانی و توسعه راه‌های ارتباطی مهم‌ترین نیاز و مطالبه مردم حوزه جنوب ایلام است که باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۶۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اسداله چراغی ظهر امروز در جمع مردم آبدانان اظهار کرد: حضور باشعور مردم در حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، مشارکت چشمگیر در انتخابات یازدهم اسفند و حضور کم‌سابقه در مراسم روز جهانی قدس، برگ زرین دیگری است در پرونده افتخارات ملت ایران و به‌خصوص مردم مرزدار ایلام ثبت شده و مدیران و متولیان باید با کار و تلاش شبانه‌روزی قدردان این افتخارات باشند.

 

منتخب مردم شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان، کارآمد کردن مراکز درمانی و توسعه راه‌های ارتباطی مهم‌ترین نیاز و مطالبه مردم حوزه جنوب استان ایلام است که باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

 

چراغی افزود: از هنگامی که به‌عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم تعیین شده‌ام بار سنگین امانت مردم را بر دوش خود به‌شدت احساس کرده و به طور شبانه‌روز در فکر و تلاشم تا با توکل بر خدای بزرگ مدیون و شرمنده مردم فداکار و حماسه‌آفرین حوزه جنوب نشوم.

 

وی با تأکید بر همکاری و هم‌افزایی نمایندگان استان با مدیران و نخبگان و اقشار مردم، اضافه کرد: شهادت مستشاران ارشد نظامی ایران در کنسولگری کشورمان در سوریه توسط رژیم جنایت‌کار اسرائیل و حمله تروریستی در شرق کشور فاقد ارزش و اعتبار نظامی است و نشانه ضعف و عصبانیت دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است که به حول و قوه الهی و باتدبیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به‌زودی پاسخ لازم توسط نیروهای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به آن داده می‌شود.

 

 وی حوزه جنوب ایلام را سرشار از مزیت‌های مختلف نفتی و گازی و منابع طبیعی دانست و یادآور شد: مردم باشرافت این حوزه در حال حاضر با مشکل بیکاری جوانان، نواقص زیر ساخت‌های درمانی و راه‌های شریانی و مواصلاتی مواجه هستند که امیدوارم بر اساس یک برنامه‌ریزی مستدل و متقن، همت بلند دولت، همکاری مجدانه مدیران و مشارکت همه‌جانبه مردم در چهار سال آینده شاهد رفع این معضلات در سطح حوزه انتخابیه باشیم.

 

 چراغی تصریح کرد: با خدای خود عهد بسته‌ام که همانند دوران خدمتم در بیمارستان گلستان اهواز در دوره نمایندگی نیز خادم بی‌ادعای مردم و موکلینم در بهارستان باشم.

 

 وی با تشکر از نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای حاضر در جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، اظهار امیدواری کرد: با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و عناصر متنفذ و مسئولیت‌پذیر، شاهد فصل همدلی و هم‌افزایی و تلاش و تقلای مضاعف برای عبور موفقیت‌آمیز از میدان مشکلات و رسیدن به ساحل آرامش و عرصه برخورداری و توسعه متوازن در ابعاد مختلف باشیم.

ارسال نظرات