فریاد بلند «مرگ بر اسرائیل» مردم بهار در راهپیمایی روز قدس

همدان-مردم بهار در راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان شهدا تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند .
کد خبر: ۹۵۸۹۹۹۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پر شور و شکوه مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان بهار از مقابل میدان شهدا تا مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد.

مردم شهر بهار، با تجمع در مقابل میدان شهدا با زبان روزه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانیون، مسؤلین، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر و اقشار مختلف مردم با حرکت پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

عموم مردم بهار با سر دادن شعارهای ضد استکباری مانند «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم» و... اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی محکوم کردند.

یک دانش‌آموز ۱۷ ساله بهاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار عنوان کرد: به خاطر حفظ دین و ایمانم به خصوص خون شهدا در این راهپیمایی حضور یافتم و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردم و این نیز باعث خشنودی من است.

یک خانم ۴۰ ساله بهاری نیز که یک جسد کفن شده کودک غزه را به صورت نمادین در دست داشت، حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: به مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنم، هر بار که تصاویر و فیلم‌های دلخراش و غمناک آنها را از تلویزیون تماشا می‌کنم، قلبم به درد می‌آید و خود را با غم آنها شریک می‌دانم.

خبرنگار: فاطمه بدرلو

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار