بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر: ۹۵۹۰۱۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت همگان برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: بر اساس وعده الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این قبله اول مسلمین با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یارى آن‌ها تواناست.» (سوره حج آیه ۳۹)

با گذشت بیش از هفتاد سال از تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی و گذشت حدود هفت ماه از ضربه ترمیم ناپذیر «طوفان الاقصی» بر پیکره‌ی این رژیم سفاک به دست جوانان مقاومت فلسطینی، امروز نه تنها در منطقه، بلکه شاهد گسترش حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین در برابر این غده سرطانی، درمیان مردم آزادی خواه سرتاسر جهان، هستیم.

امروز شواهد نشان می‌دهد که نابودی اسرائیل سرعت بیشتری گرفته و این رژیم در حال احتضار، برای نجات خود از نابودی و ادامه دادن به حیات نکبت‌بار خود، علاوه بر به شهادت رساندن بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم مظلوم غزه که بیش‌تر آنان زنان و کودکان بی‌دفاع هستند، در سایه حمایت‌های بی‌دریغ آمریکای خبیث و دولت‌های وابسته اروپایی در اقدامی شنیع و ناقض حقوق بین‌الملل، جهت جبران شکست‌های خود در میدان، دست به بمباران ساختمان کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در دمشق زده که منجر به شهادت تعدادی از مستشاران و سرداران سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، از جمله شهید والامقام سردار زاهدی و یاران باوفای ایشان شده است.

البته این خود بیانگر پذیرش شکست میدانی از نیرو‌های جبهه مقاومت در سراسر بلاد اسلامی است، قطعا جنایت رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد بود و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب
به حول و قوه‌ی الهی آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد؛ رژیم جعلی صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد.

اسرائیل بداند که با به شهادت رساندن هم وطنان ما آن‌ها را تنها به آرزوی خودشان که شهادت است می‌رساند و این ملت برای اهداف والای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

درخت انقلاب اسلامی روز به روز بزرگ‌تر و تنومند‌تر میشود و ما شاهد جهانی شدن این انقلاب در سرتاسر جهان و از بین رفتن ظلم و ظالم در این جهان خواهیم بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن محکوم کردن جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مومن و بصیر ایران به ویژه مردم شریف و نجیب و همیشه در صحنه سراسر استان کرمان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند.

براساس وعده الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این قبله اول مسلمین با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است.

لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

ارسال نظرات