بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر: ۹۵۹۰۱۰۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد:
بسم رب الشهداء و الصدیقین

«وَأُخْرَى تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ» سوره صف / آیه ۱۳
نعمت دیگرى که آن را دوست دارید به شما مى‌بخشد، و آن یارى خداوند و پیروزى نزدیک است و مؤمنان را بشارت ده!

امروز که روز جهانی قدس شریف است و در شرایطی که ظلم ظالم و مظلومیت مردم فلسطین بیش از پیش عیان شده است، و با دیدن تلاش و مجاهدت دلیر مردانی که برای آزادی فلسطین خود سالهاست درحال مبارزه با پیاده نظام ابلیس هستند که حتی بویی از انسانیت نبرده‌اند بر خود لازم می‌دانیم تا بار دیگر ندای وحدت امت حزب الله را به گوش جهانیان برسانیم و بر نابودی هر چه سریع‌تر غده سرطانی زمین تاکید کنیم.

پیروزی اخیر جبهه مقاومت در طوفان الاقصی و شکست ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی نمونه دیگری از نتیجه مقاومت برادران ما در فلسطین است و در مقابل کشتار کودکان و زنان و نسل‌کشی و جنایت‌های وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل نشان از ضعف و زوال آن است.

رژیم صهیونیستی در طی چند ماه اخیر جنایت‌هایی را به نمایش گذاشته است که از ذهن آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان پاک نمی‌شود؛ از جمله: شهادت ۳۳۰۰۰ انسان فلسطینی، حمله به بیمارستان المعمدانی، تجاوز و تعارض بی رحمانه به نوامیس مسلمین در بیمارستان الشفاء غزه، به شهادت رساندن نیرو‌های حزب الله در لبنان و نمونه‌های بیشماری که قبل و بعد از طوفان الاقصی سند هویت غیرانسانی این رژیم را برای وجدان‌های بیدار جهان اثبات می‌کند.

با توجه به جنایت اخیر رژیم غاصب اسرائیل در بمباران محل کنسولگری ایران و شهادت جمعی از سرداران جبهه مقاومت در سوریه که مصداق حمله به خاک ایران است امروز در روز جهانی قدس بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن ابزار انزجار و خشم خود نسبت به این اقدام و نمونه‌های سیاه دیگر که در تاریخ موقت این رژیم ثبت شده است قویاً این جنایت را محکوم کرده، و از نهاد‌های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران خواستاریم تا در پاسخ محکم و خانمان‌سوز درنگ نکنند. باشد که روزی ان‌شاءالله نماز ظهر روز قدس را در مسجد الاقصی اقامه کنیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

ارسال نظرات