بیانیه بسیج دانشجویی جنوب استان کرمان به مناسبت روز قدس

کد خبر: ۹۵۹۰۱۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جنوب استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و جامعه دانشگاهی جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
"روز قدس روز اسلام است" امام خمینی (ره)

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.
امسال جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.
جنایت جنگی و نسل‌کشی این روز‌های اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشور‌های مختلف جهان، شاهد صحنه‌های اعلام حمایت از مردم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت‌های آزاده جهان، علیه جنایت‌های این رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
دانشجویان و جامعه دانشگاهی جنوب استان کرمان بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره) و تبعیت از اوامر، ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و درود به روح شهدای جبهه مقاومت، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، و محکومیت جنایت‌های غیراخلاقی رژیم منحوسو پلید صهیونیستی و همچنین حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن سرداران سپاه اسلام در سوریه؛ از آحاد مختلف مردم، به خصوص از دانشجویان و جامعه دانشگاهی دعوت می‌نماید که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

دانشجویان و جامعه دانشگاهی جنوب استان کرمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.


شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جنوب استان کرمان

ارسال نظرات