پیام دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت به مناسبت روز قدس

کد خبر: ۹۵۹۰۱۱۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با صدور پیامی از ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی
روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)
روز قدس یادگاری جاودان از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است. این روز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای هر انسان آزاده‌ای روز دفاع از حقوق ملت ستمدیده‌ای است که غاصبان و زورگویان می‌خواهند صدای به حق آنان را درسینه خفه کنند. روز قدس در سراسر جهان به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است و مسلمانان روزه‌دار هرساله ندای اسارت فلسطین اشغالی را فریاد می‌زنند تا جنایت‌های صهیونیسم جهانخوار فراموش نشود.
رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت‌های همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا بر خلاف قوانین حقوق بشر از هیچ ظلم و ستمی بر ملت فلسطین فرو گذار نکرده است. روز قدس فرصت مغتنمی است که همه انسان‌های صلح طلب با مشت‌هایی گره کرده حقیقت‌های کتمان شده حقوق بشر در فلسطین را فریاد زنند تا مرحمی بر درد‌های بی پایان زنان و کودکان بی پناه فلسطین باشد.
بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از تمامی انسان‌های آزاده به ویژه قشر دانشگاهی برای شرکت در همایش میلیونی بصیرت، غیرت و ولایت مداری در روز قدس دعوت به عمل آورده تا با حضورپرشور در این روز بزرگ، وحدت مسلمانان بیش از پیش، چون خاری در چشم سنگدلان کور باطن فرو رود.

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

ارسال نظرات