پیام بسیج دانشجویی شهرستان ریگان به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر: ۹۵۹۰۱۱۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی شهرستان ریگان با صدور پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.
روز جهانی قدس روز میثاق با آرمان‌های بلند و جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با مقام عظمای ولایت، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای است تا امت اسلامی با بهره‌گیری از این استراتژی هوشمندانه در انتخاب آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی خود اعلام کنند.
ما دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه پیام نورواحدریگان با اهمیت دادن روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت، انسجام و اقتدار ملت‌های مسلمان همواره باحضور با شکوهی را در روز اتحاد جهان اسلام به منصه ظهور رسانده و این بار نیز جلوه‌ی دیگری از همراهی با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در راستای استمرار مقابله با رژیم صهیونیستی به ثبت خواهد رسید.

بسیج دانشجویی شهرستان ریگان، ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به حضور پرشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، اطمینان دارد حماسه‌ای ماندگار در این برهه‌ی حساسی در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی خلق خواهد شد

من الله التوفیق


بسیج دانشجویی شهرستان ریگان

ارسال نظرات