همزمان با راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، غرفه فرهنگی یگان حفاظت هواپیمایی مشهد در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی ویژه خانواده‌ها برپا شد که با استقبال کودکان در مسیر راهپیمایی مواجه گردید.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۳۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

برپایی غرفه فرهنگی ویژه کودکان در مسیر راهپیمایی روز قدس مشهد+فیلم وتصاویربه گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، همزمان با راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، غرفه فرهنگی یگان حفاظت هواپیمایی مشهد در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی ویژه خانواده‌ها برپا شد که با استقبال کودکان در مسیر راهپیمایی مواجه گردید.

در این غرفه ضمن اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مسابقات نقاشی و عکاسی، نقش زدن پرچم ایران و فلسطین بر دست و صورت کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در غرفه و در راستای حضور و همراهی با حماسه میلیونی ملت مومن و روزه‌دار با توزیع بسته‌های فرهنگی و پخش نماهنگ‌های حماسی در مسیر راهپیمایی مردم شریف مشهد ، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی ضمن حضور در این غرفه و عرض خداقوت به دستاندرکاران برپایی این غرفه، بیان کرد: جهان این روزها ناباورانه شاهد فجایع غیر انسانی و غیر اخلاقی در غزه هست که قلب همه دردمندان و انسان‌های شریف و آزاده را در سراسر عالم به درد آورده و روح میلیون‌ها انسان را آزرده کرده است.

 گفتنی است خانواده‌های یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی ضمن محکوم کردن فجایع انسانی در غزه با حضور با فرزندان خردسال خود در راهپیمایی با کودکان و شهدای فلسطین ابراز همدردی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها