خبرهای داغ:
دادستان مرکز استان گلستان از توقیف 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق موادمخدر در استان طی سال 1402 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۵۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

ضربه کاری دستگاه قضایی گلستان به بنیان های مالی قاچاقچیان موادمخدر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ محمود اسپانلو دادستان مرکز استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین کارهایی که در سال 1402 در استان انجام شد و قابل عرضه به کشور است ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان موادمخدر بود .

اسپانلو افزود: سال گذشته 19 پرونده مهم در حوزه موادمخدر و پولشویی در استان تشکیل دادیم که با مدیریت متمرکز و اقدامات پیچیده و ابتکاری که در دادسرای مرکز استان صورت گرفت 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان فقط در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال ، توقیف کردیم .

دادستان اسپانلو در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در استان طی سال 1402 اشاره کرد .

وی از تعیین تکلیف 22 هزار وسایل نقلیه توقیفی در استان هم خبر داد و گفت: اکنون فقط 567 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگهای استان داریم و مابقی وسایل نقلیه کمتر شش ماه از توقیف انها گذشته است

وی ادامه داد: با تشکیل کمیته ابتکاری وصول مطالبات بانکی سال گذشته 184 میلیارد تومان از مطالبات بانکی را وصول کردیم .

پیگیری توسعه اردوگاه ماده 16 توسکستان و ایجاد کمپ 500 نفره برای معتادن در شرق استان در گنبدکاووس و ایجاد مجتمع شوق زندگی در گرگان نیز از اقدامات شاخص سال گذشته بود که دادستان مرکز استان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به آن اشاره کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها