پیام قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از حضور عظیم مردم در روز قدس؛
نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری از حضور عظیم و گسترده در روز قدس "طوفان الاحرار" قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۵۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل پیام تشکر و قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، از حضور عظیم، گسترده  و جهادگونه مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرّحمن الرّحیم

به فضل الهی امسال روز قدس به معنای راستین یک روز جهانی شد و خروشی عظیم و گسترده مردمی علیه رژیم ستمگر و غاصب صهیونیسم شکل گرفت؛ احرار و آزادی‌خواهان که امروز در دنیا از به‌هم پیوستگی برخوردارند از این همه جنایت و قتل عام زنان و کودکان و نسل کشی و تخریب و آواره نمودن انسانها به ستوه آمده و با حضور در خیابان‌ها فریاد حمایت از این مظلومین را سر دادند.

ایران اسلامی که امّ القرای بیداری جهانی است در جمعه‌ ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ یکپارچه خروش و قیام بود و بمراتب بیش از گذشته با گستردگی و شور و هیجان و خشم و نفرت از اسرائیل غاصب به خیابان آمد و نفرت خود را از این منفورین بشرنما فریاد زد.

استان چهارمحال و بختیاری که همیشه در همه صحنه های مبارزاتی، سخت کوش و فعال بوده در این روز نیز جهادگرانه به میدان آمد و با فریاد رسا و مشت گره کرده و با شور و شعور وصف ناپذیر، حمایت خود را از غزه مظلوم و فلسطین اعلام و انزجار خود را از رژیم منحوس و خون ریز و جانی اسرائیل فریاد زد؛ قطعا این حضور گسترده اولآ دلگرمی و مقاومت افزائی مظلومین غزه را به همراه دارد و بر سستی و بی‌پایه‌گی رژیم و بر نابودی آن سرعت افزائی خواهد داشت.

این حضور جهادی ان‌شاءالله لبخند رضایت بر لبان صاحب و مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم خواهد نشاند و دعای آن حضرت را درپی خواهد داشت، همچنین رضایت ولی امر مسلمین مقام والای رهبری و نائب آن حضرت و دعای او بر ثمرات و برکات این جهاد عظیم خواهد افزود.

تشکر امثال این حقیر جائی ندارد جز یک وظیفه اخلاقی به عنوان یک طلبه خادم در محضر این مردم عزیز و وفادار و مؤمن؛ امید است مسئولین عزیز بیش از گذشته قدردان این مجاهدان فعال و همراه باشند و گره‌گشای مشکلات معیشتی آنها بوده و امیدبخش یه این مردم خوب باشند؛ از همه تلاشگران در راهپیمایی قدس تشکر ویژه دارم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد 

محمد علی نکونام

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظرات