مردم در راهپیمایی قدس سنگ تمام گذاشتند

نماینده ولی فقیه در مازندران: امسال باتوجه به دو شکستی که رژیم صهیونیستی از غزه‌ای‌ها خورده، راهپیمایی امسال در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی بوده که قطعا مردم سنگ تمام می‌گذارند.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۵۷
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری همزمان با روز جهانی قدس با تسلیت دو حادثه غم‌باری که به شهادت جمعی از خوبان سربازان امنیت و مقاومت در دمشق سوریه، چابهار و جاسک منجر شد، اظهار کرد: البته شهادت‌ها هم جای تبریک دارد که یکی از آنها گلی از بوستان دیار علویان شهر بهمنیر بوده و انشالله شاهد تشییع باشکوه این عزیزان باشیم.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی مازندران امروز در راهپیمایی باشکوه قدس و انعکاس شکوه و عظمت مراسم راهپیمایی توسط رسانه‌ها، افزود: امروز آخرین جمعه روز ماه مبارک رمضان و روز قدس است؛ به فرموده خدای بزرگ جبهه مومنان برای خدا می‌جنگند، جبهه طاغوتیان در مسیر شیطان می‌جنگند، امروز جبهه حق فقط ایران اسلامی نیست بلکه نیروهای مقاومت در مقابل زور و ظلم و جنایت‌های آمریکا، اسرائیل و مزدوران‌شان ایستادند و جبهه حق تشکیل دادند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز غزه، سوریه، لبنان، یمن، عراق و افغانستان بخشی از جبهه حق هستند، اضافه کرد: در مقابل جانیان و سیاست‌های استکباری ایستادگی کردند، بنابراین ما براساس دعوت به جبهه حق همه باید در این جبهه گسترده حضور پیدا کنیم.
 
محمدی لائینی ادامه داد: امروز، شعار انحرافی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران برخلاف جبهه حق و برای تنفس دادن به رژیم صهیونیستی است.
 
وی با اعلام اینکه حضور در راهپیمایی و محکوم کردن ظلم و یاری مظلومان خودش حضور در جبهه‌های حق است، تصریح کرد: مردم ما هشت سال در جبهه مقابله با بعثیان بودند در آن روز هم شعار انحرافی آزادی قدس را برای تنفس مصنوعی دادن به صدام سر داده بودند که امام راحل، بنیان‌گذار روز قدس، هوشیارانه فرمودند راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه امروز مقام معظم رهبری با هوشیاری در مقابل شعارها و تفکرات انحرافی ایستادند، خاطرنشان کرد: به برکت آن مسیر درست را متوجه هستیم و تمام مقاومت در منطقه یکی و جبهه حق است.
 
محمدی لائینی یاداور شد: اعلام می‌کنیم همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم، امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرموده اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت مردم در حوزه اقتصاد، اظهار کرد: مشارکت مردم در حوزه اقتصاد باید در اولویت باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران درخصوص مقوله حجاب یادآور شد: این مهم یک واجب شرعی است و همه باید تسلیم قانون شوند؛ این درحالی است که دشمنان عده‌ای را گماشتند تا خط‌شکنی کنند و ابتذال فرهنگی قبل از انقلاب را برگردانند که باید توصیه‌ها و هشدارها جدی گرفته شود.
 
محمدی لائینی بیان کرد: امسال باتوجه به دو شکستی که رژیم صهیونیستی از غزه‌ای‌ها خورده راهپیمایی امسال در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی خواهد بود که قطعا مردم سنگ تمام می‌گذارند و حضور باشکوه دارند که چنین هم شد.وی به افتتاح حساب شماره صد حضرت امام و همچنین تاسیس بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: خدمات خوبی انجام گرفته اما هنوز هم مشکلات و معضلات زیادی به‌ویژه در رابطه با بافت و آسفالت روستاها داریم که انشالله برطرف شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: همچنین باتوجه به اینکه روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم که ضرورت دارد از روزهای باقی‌مانده حداکثر بهره را ببریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار