مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مطرح کرد
زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 140 هزار و 738 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در سال 1402 تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۶۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

اختصاص بیش از 140 هزار تن آرد برای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ولی‌اله زمانی در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 140 هزار و 738 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در سال 1402 تخصیص داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی است، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم عزیز زنجانی رسیده است.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه 4 هزار و 820 تن آرد خام روستایی در سال گذشته توزیع شده است، گفت: برای بیش از 480 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 115 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

 

 وی افزود: بیش از 13 هزار و 600 تن آرد نوع یک و نوع دو برای تولید نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی سطح استان زنجان اختصاص یافته است.

 

زمانی با بیان اینکه حدود 20 هزار تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می‌شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات