خبرهای داغ:
جلسه رفع موانع تولید قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) مشترک با کمیه تخصصی ستاد تسهیل استان فارس تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۸۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور مهندس حسین پناهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس، مدیران ارشد صمت، اقتصادی استانداری، بانک سپه، صادرات، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل گمرکات فارس، اداره کل امور مالیاتی، شرکت شهرکهای صنعتی ، اتاق تعاون، مشاورین کلینیک صنعت معدن فارس و فعالین اقتصادی و مدیران صنایع برگزار شد.

حسین پناهی دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) سپاه فجر  در این نشست اظهار داشت: در این جلسه تعداد ۱۷ واحد تولیدی پایش شده در محل اداره کل صمت فارس مطرح و پس از ارایه نظرات کارشناسی مصوبات در دستور کار حل مسائل قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس با بیان اینکه تقویت و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط از جمله راهکارهای حمایت از تولید ملی و رشد و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: برهمین اساس پرداختن به احیای واحدهای راکد و نیمه فعال همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و ایشان بر لزوم احیای صنایع کوچک و متوسط به عنوان یکی از برنامه های اساسی تاکید دارند.

وی تصریح کرد: واحدهای کوچک و متوسط به عنوان پیشران اقتصاد نقش قابل توجهی در اشتغال زایی، نوآوری و آموزش نیروی کار، توسعه صادرات، سرمایه‌گذاری و در نهایت رشد اقتصادی در کشور دارند به همین منظور یکی از برنامه‌های مهم و شاخص بسیج مهندسین توجه ویژه به این صنایع بوده است.

پناهی ادامه داد: از این رو سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، طرح صنعت یار را با هدف انجام یک پایش و عارضه یابی سراسری و کمک به احیا و فعال سازی صنایع با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نقش آفرینی گروه‌های جهادی از اقشار دانشور بسیج اساتید، دانشجویی، حقوقدانان، اصناف و کارگری را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها