خبرهای داغ:

مراسم افطار وتکریم سربازان ناحیه مقاومت بسیج شوشتر برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری مراسم تکریم وافطار سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در ماه مبارک رمضان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۱۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درشوشتروبه مناسبت ماه ضیافت قران مراسم تکریم وافطارسربازان ناحیه مقاومت بسیج شتشر در فضای کاملا دوستانه ومعنوی در مقام امام زاده عبدالله این شهرستان برگزارشد.

سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در حاشیه این مراسم ودرگفتگوباخبرگزاری بسیج گفت؛سربازان امروز به عنوان پاسداران  ونگهبانان  اصلی این انقلاب ونظام هستند که با تلاشهای شبانه روزی خوددریگانهای مختلف نیروهای مسلح از کیان این آب وخاک به خوبی حراست میکنند.

وی گفت؛دشمنان قسم خورده این نظام از هر نقطه ای که بتوانند ضربه خود را وارد می‌نمایند که یکی از مهمترین نقاطع که مورد نظر دارند نیروهای مسلح هستند وسربازان نوک این پیکان هستند که باید قدر دان نعمتی که خداوند به آنها داده است را بدانند.

درادامه  این مراسم حجت السلام والمسلمین نادری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت؛ماه مبارک ررمضان آن قدر برکت دارد که خداوند فرموده هرکسی یک آیه دراین ماه بخواند مانند این است که یک ختم قران درماه های دیگر کرده باشد.

وی درادامه به فضائل ماه مبارک رمصان اشاره  وگفت؛ماه رمضان بردیگر ماه هابرتری خاصی دارد وهرکس دراین ماه باید کوله بار وتوشه خوبی را برای خود پرکند.

یوسف نادری افزود؛ ماه مبارک رمضان درحقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار بوده که به منظور شست وشوی وجودمان از گناهان به ما اعطاء گردیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شوشتر افزود؛ شما سربازان به عنوان یکی از خاص ترین افرادی هستید که خداوند نعمت نگهبانی از کیان نظام اسلامی  وشهدای عزیزمان را به ما به آنها اعطاء کرده است

گفتی است درپایان این مراسم صرف افطار وبه سربازان برتر هدایای نفیسی اهدا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار